Cum să obțineți backlink-uri (15 strategii rapide și simple)

Doriți să creșteți numărul de backlink-uri care fac legătura cu site-ul dvs. Clasamentul în motoarele dvs. de căutare va fi îmbunătățit dacă aveți backlink.

Cel mai important factor de clasare în căutarea Google sunt backlink-urile dvs. Șansele tale de a te clasa mai sus sunt mai mari dacă ai mai multe backlink-uri de calitate către site-ul tău.

Acest articol vă va arăta cum să creați backlink-uri cu strategii simple pe care oricine le poate folosi.

Ce sunt backlink-urile?

Backlink-urile apar atunci când un alt site web trimite către site-ul dvs. Acestea se mai numesc și link-uri externe sau link-uri de intrare.

Să presupunem că site-ul XYZ utilizează pagina dvs. web ca link extern în cadrul unuia dintre articolele sale. Veți primi un backlink de la site-ul XYZ.

De ce sunt backlink-urile atât de importante?

Pentru SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), backlink-urile sunt extrem de valoroase. Backlink-urile sunt un vot pentru încredere în site-ul dvs. și în conținutul pe care îl creați.

Potrivit OptinMonster, site-urile cu mai multe backlink-uri se clasează mai sus în Google.

Trimite un semnal pozitiv că multe site-uri web au link-uri către site-ul tău. Acest lucru arată motoarelor de căutare că conținutul dvs. este valoros și merită link-uri. Motorul de căutare va îmbunătăți, de asemenea, vizibilitatea site-ului dvs. și clasamentul în rezultatele căutării.

Acesta este un indiciu clar că construirea de link-uri este esențială pentru site-ul dvs. Cum construiești backlink-uri către site-ul tău?
Cum să obțineți backlink-uri

Iată 15 strategii ușoare pentru a vă ajuta să obțineți backlink-uri. Să începem…

1. Obțineți oportunități de backlink de la cele mai importante surse de recomandare

Începeți prin a căuta sursele de referință de top pentru site-ul dvs. Aceste site-uri web leagă la conținutul dvs. și vă oferă un backlink.

Puteți descoperi ce site-uri web leagă site-ul dvs. și ce tip de conținut le place. Acest lucru vă va permite să găsiți noi oportunități de a crea backlink și de a crea conținut similar.

Există mai multe moduri de a vizualiza sursele de recomandare. Accesați Achiziție >> Tot traficul >> Recomandări în Universal Analytics Google. Accesați Achiziție >> Achiziție de utilizatori în Google Analytics 4.

MonsterInsights este cea mai bună modalitate de a urmări traficul de recomandare. MonsterInsights este cel mai bun plugin WordPress pentru Google Analytics. Prezintă rapoarte diferite în tabloul de bord WordPress.

Accesați Perspective >> rapoarte pentru a vedea cele mai importante surse de recomandare. Prezentare generală va fi primul raport pe care îl veți vedea. Derulați în jos pentru a vedea primele 10 surse de recomandare.

2. Pentru a forma parteneriate, utilizați link-uri de ieșire

Puteți, de asemenea, să vă uitați la linkurile dvs. de ieșire pentru a găsi oportunități de backlink. Puteți trimite un e-mail de informare pentru a forma un parteneriat dacă vă conectați la un site web cu autoritate ridicată și trimiteți mult trafic.

Google Analytics nu furnizează un raport de legătură de ieșire. MonsterInsights vă permite să vedeți cu ușurință linkurile de ieșire de top. Instalați pluginul, navigați la Perspective >> rapoarte >> editori pentru a accesa raportul Top Outbound Links.

Acest raport va dezvălui care link-uri externe au primit cele mai multe clicuri pe site-ul dvs. Trimiteți un e-mail la aceste site-uri pentru a stabili o conexiune. Spuneți-le despre postarea dvs. și despre motivele pentru care ați găsit conținutul lor util.

Menționați că sunteți în căutarea unei oportunități de parteneriat. Ați putea fi, de asemenea, interesat să colaborați la conținut, cum ar fi un studiu de caz. Puteți obține backlink-uri și trafic grozave dacă sunt deschiși la idee.

3. Rapoarte Google Search Console pentru backlink

Google Search Console este un instrument excelent care vă ajută să găsiți oportunități de backlink pentru site-ul dvs. Acest instrument Google este gratuit și vă poate oferi date uimitoare pentru a vă îmbunătăți clasamentul.

Raportul Top site-uri cu linkuri este unul dintre ele. Acestea sunt site-uri web care au legat recent site-ul dvs. Puteți căuta prin aceste backlink-uri pentru a vedea ce tip de conținut le place și de ce v-au oferit un link.

Aceștia s-au conectat deja la domeniul dvs. și ar putea fi familiarizați cu site-ul dvs., astfel încât să poată oferi un alt backlink. Trebuie doar să găsiți site-uri relevante și să le contactați cu conținutul.

Ghidul nostru pentru Google Search Console vă poate ajuta să vă dublați traficul.

4. Spionează-ți concurenții

Te-ai întrebat vreodată de unde își obțin concurenții backlink-urile? Care este strategia lor de conținut? Ar trebui să fii la curent cu știrile din industrie, uitându-te la ceea ce fac alți oameni.

Pentru a vă spiona din punct de vedere etic concurența, puteți să vă uitați la conținutul lor cu cele mai bune performanțe, cuvintele cheie organice și activitățile din rețelele sociale.

Puteți folosi Semrush pentru a găsi backlink-uri. Acest instrument oferă un profil întreg de backlink pentru orice site web pe care îl vizitați. Puteți vedea backlink-urile concurenților dvs. accesând Backlink Analytics în panoul din stânga.

Faceți clic pe Următorul, faceți clic pe Verificați. Apoi, faceți clic pe Backlinks pentru a vedea o listă cu domeniile de unde concurentul dvs. și-a primit linkurile.

Aceste surse pot fi folosite pentru a crea un backlink pentru site-ul dvs. Puteți publica conținut pe site-urile web de postare a invitaților dacă aveți un link de la concurența dvs.

Dacă au un hyperlink de la un forum, poți să creezi un profil și să încerci să obții un backlink.

De asemenea, puteți să vă înscrieți pentru buletinele lor informative prin e-mail sau să configurați Alerte Google pentru a rămâne în avans. Veți fi notificat imediat când acestea postează conținut nou sau sunt prezentate pe un alt site web.

5. Pentru construirea de backlink, găsiți linkuri rupte

De asemenea, puteți verifica link-urile întrerupte ale concurenților dvs. în timp ce vă uitați la ele. Construirea de link-uri sparte este o altă modalitate rapidă și simplă de a captura backlink-uri.

Link-urile întrerupte se referă la link-uri care nu mai funcționează sau nu mai există pe un site web. Legăturile întrerupte pot fi cauzate de un site web care le-a eliminat (cunoscută și sub denumirea de eroare 404) sau site-ul web de destinație s-ar putea fi mutat sau închis.

Aceasta este o oportunitate excelentă de a obține un backlink, indiferent de motiv. Trebuie doar să găsiți link-uri rupte și să contactați site-ul web pentru a înlocui linkul. Apoi prezentați site-ul dvs. pentru a fi înlocuitorul. Este ușor!

Puteți începe prin a vă uita la concurenții dvs., apoi căutați site-uri web în nișa dvs. Apoi puteți utiliza instrumente precum Ahrefs sau Semrush pentru a găsi link-uri întrerupte.

Puteți filtra raportul Backlink-uri pentru concurentul dvs. în Semrush. Bifați caseta Pierdut de sub Backlinks. Aceasta va afișa link-uri care nu mai funcționează.

Dacă se folosește Ahrefs, introduceți adresa URL a site-ului web în Site Explorer. Apoi, faceți clic pe Broken sub meniul Backlink-uri din stânga. Acest instrument va afișa toate linkurile întrerupte pentru concurentul dvs.

Odată ce aveți o listă cu linkuri întrerupte, contactați webmasterul pentru a raporta linkul întrerupt.

Fii umil atunci când descrii argumentul tău. Doriți să-i ajutați, așa că asigurați-vă că includeți locația exactă.

Menționați alte alternative, cum ar fi site-ul dvs., pentru link-ul întrerupt. Este posibil să primiți un backlink de la webmaster.

6. Creați conținut de înaltă calitate care merită link-uri

Cel mai bun mod de a obține backlink-uri este să creați conținut de cea mai bună calitate. Ar trebui să urmăriți să creați conținut pe care profesioniștii din industrie și bloggerii să-l poată utiliza pentru a trimite site-ul dvs.

Deși poate consuma mult timp, această strategie merită din plin. Puteți crea multe tipuri de conținut. Există multe tipuri de conținut pe care le puteți crea: articole explicative, ghiduri, liste, postări, chestionare etc.

Dacă aveți un blog despre modă, puteți crea o postare despre cum să începeți o afacere în modă cu 100 USD. O listă postare poate fi creată cu aproximativ 50 de tendințe de modă care vor transforma societatea.

Cum decideți ce tip de conținut va funcționa cel mai bine?

MonsterInsights poate fi folosit pentru a obține informații. Pentru început, puteți vizualiza raportul paginilor de destinație de top pentru a determina care pagini primesc cel mai mult trafic. Apoi, creați conținut similar pentru a genera backlink și trafic.

De asemenea, puteți detalia în continuare pentru a determina ce tip de post funcționează cel mai bine.

MonsterInsights face totul ușor. Puteți vizualiza raportul direct din tabloul de bord. Pur și simplu accesați Statistici >> rapoarte și alegeți Dimensiuni în partea de sus. Derulați în jos până la Raportul Cele mai populare tipuri de postări.

Raportul arată că rețetele și ghidurile sunt cele mai populare tipuri de postări. Acest raport vă va oferi o idee despre tipul de conținut pe care ar trebui să îl produceți și să îl promovați pentru a obține backlink.

7. Conținut zgârie-nori care poate fi publicat

Pentru a obține backlink, puteți crea, de asemenea, o bucată de conținut zgârie-nori atunci când creați conținut. Aceste ghiduri sunt ghiduri detaliate care acoperă o varietate de subiecte. Ele pot fi lungi sau lungi până la 10.000 de cuvinte.

Conținutul zgârie-nori este o postare de blog care acoperă fiecare aspect al subiectului și îl face mai interesant decât altele. Acest lucru vă va permite să atrageți alte site-uri pentru a face legătura direct la postarea dvs. și, astfel, să generați multe backlink-uri.

Începeți prin a căuta pe Google subiecte de nișă. Aruncă o privire atentă la rezultate. Acestea sunt pagini care au multe backlink-uri și ajung la pagina de sus pe Google.

Dacă scrieți despre marketingul de conținut, căutați în rezultatele căutării. Apoi, parcurgeți conținutul fiecărui link și creați-vă propria postare care este de 10 ori mai bună.

Acum este timpul să vă promovați conținutul zgârie-nori. Aveți multe opțiuni pentru a vă promova conținutul zgârie-nori.

Puteți mai întâi să contactați toți influențatorii, companiile și instrumentele menționate în conținutul dvs. Spune-le că ai găsit platforma lor utilă. Dacă le place articolul, îl vor împărtăși urmăritorilor lor.

Ghidul dvs. de zgârie-nori va fi distribuit pe scară largă și alți oameni vor începe să ia atenție. Veți primi și backlink-uri.

Puteți, de asemenea, să vă promovați postarea căutând site-uri care au backlink la alte postări și apoi prezentând conținutul dvs.

Puteți utiliza instrumente SEO precum Ahrefs sau SEMrush pentru a face acest lucru. Introduceți adresele URL ale fiecăruia dintre primele zece rezultate și instrumentul va extrage o listă cu site-uri web care au backlink la postarea originală.

Apoi, utilizați lista pentru a ajunge la aceste site-uri web și pentru a vă promova conținutul zgârie-nori. Explicați-le de ce postarea dvs. este superioară și cereți-le să facă un link către postarea dvs.

Consultați aceste alte exemple de marketing de conținut.

8. Folosiți infografice pentru a captura backlink-uri

Infograficele pot fi folosite pentru a crea backlink-uri către site-ul dvs. pe lângă textul scris.

Infografica poate fi folosită pentru a reprezenta vizual date și informații folosind imagini, diagrame și grafice. Aceste reprezentări vizuale oferă o privire de ansamblu rapidă și ajută la descompunerea conceptelor complicate în elemente vizuale ușor de înțeles.

WPBeginner este un exemplu. Infograficul conține peste 700 de backlink-uri.

Ajuți alți creatori de conținut creând infografice informative și captivante. S-ar putea să fii prezentat pe blogul lor și să ți se ofere un backlink către creatorul tău original de infografică.

Nu trebuie să fii designer profesionist sau să angajezi unul pentru a crea un infografic. Pentru a crea singur un infografic, puteți folosi o varietate de instrumente online gratuite. Pentru a începe, consultați acest ghid pentru cele mai bune instrumente de creare de conținut vizual.

9. Scrieți mărturii

Știați că mărturiile postate pe alte site-uri web pot fi folosite pentru a obține backlink-uri pentru site-ul dvs.?

Multe companii caută mărturii ca dovadă a responsabilităţii lor sociale. Aceste mărturii sunt adesea afișate pe pagina de pornire.

Dacă sunteți un utilizator obișnuit sau un client al unui instrument, este posibil să puteți scrie o mărturie și să primiți un backlink. Trimiteți o mărturie companiilor relevante pentru industria dvs.

Sfat profesionist: căutați site-uri web cu autoritate de domeniu (DA) ridicată. Motoarele de căutare consideră backlink-urile de înaltă calitate de la site-uri cu DA ridicat ca fiind de înaltă calitate.

10. Ajută un reporter să iasă (HARO).

Când vorbim despre backlink-uri de înaltă calitate, atunci obținerea de link-uri de pe site-uri de știri și bloguri jurnalistice poate fi ca și cum ați lovi jackpot-ul. Aceste site-uri web sunt de mare încredere și au autoritate de domeniu ridicată. Apariția pe acestea va crește încrederea site-ului dvs.

Help a Reporter Out este cel mai bun mod de a obține un backlink din surse de știri. Este o platformă care conectează jurnaliștii și bloggerii la surse de știri și alte povești.

Înscrieți-vă la HARO de pe pagina principală. Apoi, alegeți un plan de prețuri. De asemenea, puteți utiliza gratuit planul de bază pentru a începe.

După înscriere, veți începe să primiți e-mailuri de la HARO care conțin solicitări de cotații, sfaturi, sfaturi și povești de la diverse site-uri de știri și media.

Răspundeți la întrebările care se referă la afacerea dvs. Dacă răspunsul dvs. este preluat, veți primi un backlink pe site-ul de știri.

11. Începeți blogul pentru invitați

Postarea invitaților este o modalitate excelentă de a crea backlink-uri către site-ul dvs. și este bine dovedită. Contactați alte site-uri care acceptă bloguri invitate și trimiteți o postare.

Multe site-uri web au un cont de colaborator sau o secțiune numită „scrieți pentru noi” unde oricine poate trimite un articol pentru a fi prezentat pe site. Puteți chiar să trimiteți către site-ul dvs. în biografia autorului sau în textul articolului.

Google poate fi folosit pentru a căuta site-uri de bloguri pentru invitați. Pur și simplu introduceți cuvântul cheie care vă interesează și apoi adăugați un articol invitat, scrieți pentru noi sau contribuiți la final. După filtrarea rezultatelor căutării, motorul de căutare va afișa numai site-uri care permit postarea invitaților.

Apoi, creați un pitch pentru subiect și o descriere a conținutului pe care îl veți acoperi în articolul dvs. Asigurați-vă că descrieți beneficiile și modul în care acestea vor beneficia cititorii lor.

Blogging-ul pentru invitați vă permite să vizați publicul potrivit și să generați trafic către site-ul dvs. Aflați mai multe despre bloggingul pentru oaspeți citind Ghidul final pentru bloggingul pentru oaspeți.

12. Participa la interviuri

Participarea la interviuri vă poate ajuta să obțineți backlink, la fel ca postările pentru invitați. Căutați pe internet site-uri de interviuri și le puteți găsi.

HARO este o modalitate excelentă de a obține un loc de muncă. Fii atent la întrebările care se referă la industria ta și cere o ofertă sau un interviu.

13. Podcast-urile permit apariția invitaților

Dacă sunteți invitat la unul dintre podcasturi, puteți primi gratuit un backlink din notele podcastului.

De asemenea, puteți căuta podcasturi folosind aceeași metodă ca și interviurile.

Trimite-le un e-mail informându-le că ești interesat să fii invitat pe podcastul lor. Includeți experiența dvs., cât de bine vă potriviți podcastului și cum puteți contribui cu valoare.

Vă veți construi un următor odată ce începeți să apăreți pe mai multe podcasturi. Dacă vă creați propriul podcast, puteți profita de noul public.

Ghidul nostru pentru cele mai bune pluginuri de podcast WordPress este disponibil aici.

14. Participați la diferite forumuri

Forumurile sunt o modalitate excelentă de a obține backlink-uri pentru site-ul tău. Participarea la diferite forumuri vă poate ajuta să deveniți un expert în industrie, ceea ce va genera trafic către site-ul dvs.

Google este un motor de căutare grozav care vă ajută să găsiți forumurile potrivite pentru dvs. Puteți folosi orice variantă pentru a găsi forumurile potrivite pentru nișa dvs.

[nișa ta] + forumuri
Forumuri + [nișa ta]
[nișa ta] + discuție

De asemenea, Quora vă permite să răspundeți la diverse întrebări. Puteți răspunde la întrebări pe o varietate de subiecte folosind această platformă de întrebări și răspunsuri. Puteți introduce pur și simplu un termen de căutare în Quora pentru a vedea toate întrebările despre subiect.

De asemenea, poți să te uiți pe forumurile concurenților tăi pentru a afla cum procedează. De asemenea, vă puteți spiona concurenții pentru a localiza backlink, așa cum am menționat mai devreme. Puteți folosi diferite instrumente SEO pentru a vedea ce forumuri au folosit pentru backlink-uri și apoi o puteți face singur.

15. Înregistrați-vă site-ul pe paginile de resurse

Ultima noastră strategie este să vă ajutăm să găsiți pagini de resurse unde vă puteți lista site-ul. Autorul creează pagini de resurse prin compilarea unei liste de resurse utile și linkuri către diferite produse și servicii.

Dacă căutați pagini de resurse, puteți solicita un backlink. Contactați proprietarul sau autorul site-ului pentru a vă înscrie site-ul pe lista lor.

Introduceți cuvântul cheie și termenii de căutare, cum ar fi resurse utile sau liste de resurse pentru a găsi un site de resurse. După ce ați găsit listele de resurse, contactați webmasterul și prezentați site-ul dvs.

Personalizați-vă e-mailurile incluzând link-urile către site-ul dvs. în mesajele dvs. Arată cum site-ul/instrumentul tău adaugă valoare paginilor lor de resurse și îi ajută pe cititori.

Asta e tot!

Articole recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *