Nici măcar nu aveți nevoie de o vitrină fizică pentru a începe o afacere în era digitală. Multe dintre cele mai de succes afaceri operează în întregime online.
Întreprinderile mici și mijlocii (IMM-urile) cu mai puțini angajați și bugete mai mici sunt atrase de operațiunile digitale.
Aflați cum să începeți o mică afacere online și să vă pregătiți pentru succes.
Cum să vă optimizați vitrina online
Sfaturi pentru micile afaceri online.
Strategii de marketing pentru IMM-urile virtuale
Cum să-ți comanzi finanțele.
Design site: Cum să vă optimizați vitrina online
Site-ul dvs. este vitrina dvs. virtuală. Acesta este modul în care puteți profita la maximum de imobiliare digitală.
1. Creați un site web funcțional
Prin crearea unui site web pentru afacerea dvs. virtuală, puteți activa semnul virtual „suntem deschisi”.
Aceste pagini sunt baza site-ului dvs.
Despre Pagina: Spune-le clienților despre tine și despre originile companiei tale pentru a face o conexiune.
Produse și servicii: dacă doriți ca oamenii să vă cumpere produsele sau serviciile, trebuie să fie capabili să identifice ceea ce vindeți.
Contact: informați vizitatorii cum să vă contacteze.
2. Optimizarea pentru motoarele de căutare pentru a ajuta clienții să vă găsească site-ul web
BrightEdge a constatat că jumătate din tot traficul web este generat de rezultatele motoarelor de căutare.
Clienții dvs. potențiali nu vor putea să vă găsească site-ul web prin Google.
Pentru a vă asigura că site-ul dvs. web apare atunci când cineva caută pe Google pentru afacerea dvs., ar trebui să implementați optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO).
3. Optimizați paginile de servicii și paginile de produse
Un site web care face ca fiecare pagină să lucreze din greu este una dintre cele mai bune modalități de a începe o mică afacere online. Ar trebui să lăsați paginile dvs. de produse și servicii să facă toată vânzarea.
Maximizați-vă paginile de produse prin:
Fotografii de înaltă calitate din diferite unghiuri ale produselor dvs.
Redactarea descrierilor detaliate ale produselor.
Informații despre dimensiunile și materialele produselor.
Utilizați un îndemn, cum ar fi „Adăugați în coș”.
Optimizați paginile de servicii prin:
Descrie ce oferi
Furnizarea de motive pentru care clienții o solicită.
Răspuns la întrebările clienților cu întrebări frecvente.
Utilizați un îndemn, cum ar fi „Rezervați acum”
4. Construiți încredere
Escrocherii online sunt o preocupare tot mai mare pentru clienți.
Puteți câștiga încrederea clienților prin:
Adaugă mărturii ale clienților pe site.
Facilitarea recenziilor clienților pe paginile produselor
Configurarea profilurilor pe site-uri de recenzii precum Yelp sau Google.
Acreditare de către Better Business Bureau
Menținerea prezenței pe rețelele sociale.
Aceste metode vor oferi credibilitate afacerii tale online.
5. Analytics: Acordați atenție
Site-ul dvs. nu ar trebui considerat un aspect al afacerii dvs. „Setați-l, uitați-l”. Site-ul dvs. ar trebui să fie actualizat în mod regulat și ar trebui să vă străduiți să-i îmbunătățiți eficacitatea.
Google Analytics este un instrument care vă permite să vă analizați site-ul web și să aflați ce funcționează și ce nu. Pentru a îmbunătăți gradul de utilizare al site-ului dvs. și pentru a crește vânzările, ar trebui să monitorizați date precum ratele de respingere și timpul petrecut pe pagini.
Operațiuni: Cum să conduci o navă strânsă ca IMM online
Startup-ul dvs. ar trebui să fie condus ca o mașină bine unsă pentru a minimiza risipa și a maximiza profiturile. Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre sfaturi de operațiuni pentru întreprinderile mici online.
6. Eficientizarea proceselor
Când gestionați un IMM, eficiența este crucială, mai ales dacă sunteți doar câțiva dintre voi.
Ar trebui să identificați sarcini repetitive și apoi să creați procese pe care echipa dvs. le poate urma. Veți reduce timpul necesar pentru a finaliza fiecare sarcină și veți crește eficiența prin crearea unei structuri organizaționale care vă permite să delegați sarcini care nu sunt cele mai potrivite pentru punctele dvs. forte.
Dacă primiți e-mailuri similare de la clienți, puteți crea șabloane pe care dumneavoastră și alții le puteți folosi pentru a vă ajuta să răspundeți.
7. Angajați ajutor
Există multe sarcini pe care trebuie să le îndeplinești în calitate de proprietar al unei companii mici. Vă puteți elibera de povara acestor sarcini delegând altora alte sarcini consumatoare de timp.
Instrumentele digitale pot fi folosite pentru a automatiza sarcini specifice. Puteți folosi o varietate de instrumente digitale pentru a îmbunătăți productivitatea afacerii dvs. Serviciile software precum Zapier, HubSpot și Hootsuite pot automatiza sarcini repetitive.
Odată ce ați automatizat tot ce este posibil, puteți externaliza orice sarcină pe care nu o puteți face singur. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la cheltuiala angajării pe cineva.
Marketing: Cum să ajungeți la clienți online
Marketingul conectează oamenii cu produse și servicii. Aceste sfaturi de marketing vă vor ajuta să începeți o mică afacere online.
8. Răspândește cuvântul folosind rețelele sociale
Prezența activă în rețelele sociale creează credibilitate pentru afacerea dvs. și o menține în prim-plan pentru urmăritorii dvs.
Puteți să creați conturi pe platformele de social media unde clienții dvs. sunt activi și să distribuie postări frecvent.
9. Înregistrați-vă pentru un buletin informativ
Deși social media poate fi un instrument de marketing puternic, fiecare platformă are propriile restricții care prioritizează media plătită. Aceasta înseamnă că nu toți urmăritorii tăi vor vedea postările tale.
Un buletin informativ de la compania ta va fi livrat tuturor celor care s-au înscris pentru lista ta de corespondență prin e-mail. Pentru a actualiza clienții cu privire la produsele și serviciile dvs., pentru a împărtăși povești de succes și pentru a construi relații, trimiteți buletine informative.
10. Începeți un blog
Blogurile sunt un instrument de marketing de conținut care construiește autoritate și stabilește expertiză. Postările de pe blog ar trebui să răspundă la cele mai frecvente întrebări pe care le caută clientul ideal.
Să presupunem că compania dumneavoastră oferă instrumente de management al timpului pentru restauratori. Ar putea fi scrisă o postare pe blog care să ofere sfaturi de productivitate pentru proprietarii de restaurante sau un ghid pentru a vă maximiza timpul în industria alimentară.
Finanțe: cum să-ți păstrezi cărțile în ordine
Dacă o afacere nu este profitabilă, nu este o afacere. Acestea sunt câteva sfaturi pentru a vă ajuta să aveți succes financiar în afacerea dvs. mică.
11. Acceptați plăți online
Plățile online sunt esențiale pentru orice afacere mică.
Există multe opțiuni. Cercetarea este cheia pentru a găsi cel mai bun procesor de plăți pentru volumul dvs.
12. Angajarea unui expert
Vrei să fii proprietarul unei mici afaceri și să faci cât de mult poți. Cu toate acestea, există anumite lucruri pe care ar trebui să le lăsați profesioniștilor.