Marketingul afacerii dvs. este una dintre cele mai bune modalități de a vă crește vizibilitatea și de a atrage noi clienți. De asemenea, vă ajută să vă îmbunătățiți reputația. O strategie de marketing înseamnă pur și simplu orice acțiune întreprinsă de compania ta pentru a-și crește prezența online sau a atrage noi clienți.
Metodele de marketing nu blochează vânzările, dar pot fi folosite pentru a viza piețe promițătoare, pentru a explora identitatea mărcii tale, pentru a găsi clienți potențiali și pentru a stimula creșterea afacerii tale.
O afacere în creștere poate folosi o varietate de strategii de marketing offline și online pentru a-și crește cota de piață, precum și numărul de clienți pe care îi au. Marketingul eficient este cheia pentru construirea de relații. Dacă doriți ca afacerea dvs. să crească, atunci citiți lista noastră de strategii dovedite.
Acestea sunt primele 8 strategii de marketing online.
1. Stabiliți obiective
Prima ta strategie de marketing ar trebui să includă stabilirea de obiective și bugetare. Există multe modalități de a vă comercializa compania. Este important să știi ce pași vei face pentru a atrage noi clienți. Doriți să creșteți acoperirea sau să maximizați expunerea. Doriți să creșteți conversia, vizibilitatea sau cunoașterea mărcii?
Aceste întrebări vă vor ajuta să decideți ce pași să luați pentru a lua cele mai bune decizii de marketing. Prioritizează-ți obiectivele echilibrând nevoile tale imediate cu obiectivele pe termen lung.
2. Direcționarea cu un scop special
Afacerile sunt adesea create pentru a rezolva probleme și pentru a oferi soluții. Afacerile cu cea mai rapidă creștere tind să fie cele care se specializează într-o anumită nișă. Este o strategie puternică de a vă comercializa compania prin înțelegerea industriei în care lucrați și găsirea publicului potrivit pentru produsele dumneavoastră.
Unicitatea afacerii tale și diferențierea față de alte afaceri îți vor permite să ieși în evidență. Cunoașterea unui anumit segment de piață vă permite să înțelegeți mai bine factorii cheie și să comunicați direct cu clienții potențiali.
Căutați un expert în marketing care să vă ajute compania să dezvolte o strategie de marketing de succes?
3. Plătiți-l înainte
Marketingul online este un parteneriat. Este important să investești niște bani în strategiile tale de marketing dacă vrei să ai un impact. Trebuie să investiți puțin din bugetul dvs. de marketing în reclame plătite de căutare, marketing pe rețelele sociale și reclame grafice dacă doriți să îmbunătățiți vizibilitatea. Nu este greu de făcut, dar este posibil să-l depășești.
Este mult mai ușor decât credeți să alegeți pentru ce reclame să plătiți și cum funcționează publicitatea plătită. Puteți începe prin a vă uita la Google Ads (AdWords) sau la anunțurile Facebook. Ambele opțiuni sunt intuitive.
Este recomandat să angajați pe cineva care să se ocupe de această muncă dacă ați făcut toate cercetările, dar încă nu sunteți sigur cum funcționează anunțurile plătite. Deși s-ar putea să nu fiți dispus să cheltuiți banii în avans, vă garantăm că va plăti în cele din urmă.
4. Postările de blog și crearea de conținut sunt atuuri excelente pentru strategia ta de marketing online
Un blog este o strategie de marketing excelentă. Vă poate ajuta să vă creșteți vizibilitatea online. Blogging-ul are două laturi. Una este să vă mențineți propriul blog, iar cealaltă este să blogați pe site-urile altor companii de pe piața dvs.
Educându-vă publicul, vă arată expertiza și relevanța. Acest lucru va crește încrederea cu potențialii clienți și va atrage oamenii către site-ul dvs. Motoarele de căutare caută conținut relevant și actualizat, precum și link-uri. Postările de blog captivante și atente pot avea beneficii excepționale de marketing.
5. Concentrați-vă pe un singur canal de socializare la un moment dat
Poate fi dificil să gestionezi mai multe canale de social media, mai ales dacă afacerea ta este condusă în întregime de tine. Poate fi dificil să gestionezi Instagram, Facebook și Twitter.
Rețelele sociale pot fi folosite pentru a crește vizibilitatea online. Cu toate acestea, este mai eficient dacă vă concentrați pe un canal în același timp. Acest lucru vă va permite să vă creșteți numărul de urmăritori și apoi să începeți încet să explorați alte canale.
Deși puteți deschide toate canalele simultan, este recomandat să petreceți mai mult timp pe cele cu care clienții interacționează cel mai des. Examinați prezența actuală a canalelor dvs. pentru a determina unde obțineți cel mai mult implicare.
Hootsuite este un instrument de gestionare a rețelelor sociale care vă va ajuta să vă gestionați mai bine conturile de rețele sociale. Include postarea programată și alte caracteristici. Odată ce aveți o privire de ansamblu asupra mai multor conturi, este timpul să explorați tărâmurile rețelelor sociale.
6. Marketing prin e-mail
Dacă doriți să construiți loialitatea mărcii, marketingul prin e-mail poate fi o strategie excelentă. Este o modalitate excelentă de a-ți face marca online. Un buletin informativ bisăptămânal sau un buletin informativ lunar poate fi o opțiune pentru unele companii. Acest lucru va informa clienții despre orice evoluție și îi va menține conectați.
Acest conținut este captivant, deoarece arată că o afacere este umană. MailChimp oferă servicii gratuite și ușor de utilizat pentru companiile care nu au buget pentru piața de e-mail.
7. Marketing în motoarele de căutare (SEO)
Poate că ați auzit cuvintele SEO, dar nu știți ce înseamnă. Suntem aici pentru a vă ajuta să le înțelegeți. SEO este un termen care se referă la conținutul online. Este un set de strategii folosite de profesioniștii în marketing pentru ca motoarele de căutare să vă recunoască conținutul și să-l plaseze mai sus în rezultatele căutării. Această metodă este gratuită, dar poate fi greu de stăpânit la început.
Efectuarea cercetării cuvintelor cheie este una dintre cele mai bune moduri prin care vă puteți crește vizibilitatea SEO. Instrumentele de cercetare a cuvintelor cheie vă pot ajuta să identificați cuvintele cheie și expresiile pe care publicul țintă le caută cel mai des, în legătură cu conținutul dvs. Poate fi dificil să ții pasul cu concurenții dacă afacerea ta este nouă.
Este o idee bună să creați o listă cu cuvinte cheie care să aducă vizitatori pe site-ul dvs. Aceste cuvinte cheie ar trebui să fie incluse în titlurile și etichetele conținutului dvs. Conținutul tău va fi mai ușor de găsit de către motoarele de căutare.
8. Conectați-vă și împărtășiți cunoștințele
După ce v-ați pus afacerea în funcțiune, este timpul să începeți să creați o rețea și să vă împărtășiți cunoștințele. Puteți începe prin a vă alătura unor grupuri de chat relevante pe LinkedIn și a găzdui seminarii web.