Piramida strategiei web: o strategie web echilibrată

Îți amintești că mama ta ți-a spus să mănânci toate legumele? Nu știai că ea a avut sfaturi grozave pe care să-ți dea despre gestionarea strategiei tale web. Este ușor să fii distras de rețelele sociale și de alte platforme de rețele sociale precum Facebook și forumuri. Afacerile de toate dimensiunile pot cădea pradă tentației de a se scufunda în „trucurile” SEO sau rețelele sociale fără a depune eforturi egale în construirea unei baze solide, ușor de utilizat și bogată cu conținut grozav.

Trebuie să ne asigurăm că un site web oferă utilizatorului cea mai bună experiență posibilă. Aceasta înseamnă că trebuie să avem o bază solidă în conținut, navigare utilizabilă și practici SEO puternice. Să aruncăm o privire acum la „Piramida Strategiei Web”, la care mă refer (un vârf al pălăriei pentru Piramida Alimentară a FDA).

Piramida Strategiei Web

Conţinut

Să începem de jos și să ne urcăm. Deși este un clișeu, „Conținutul este rege” este adevărat. Chiar dacă aveți cele mai bune reclame și cei mai mulți urmăritori pe Twitter, sau cel mai tare design, nu va rămâne cu utilizatorii și nu va crea impuls decât dacă aveți conținutul de care au nevoie.

Conținutul excelent este ceea ce determină toate celelalte eforturi. Dacă nu aveți niciun conținut care merită împărtășit, atunci de ce oamenii ar tweeta despre el sau ar face clic pe butonul Like Facebook? Conținutul tău este cel mai bun mod de a începe un blog grozav.

Aveți o bază excelentă pe care să construiți dacă este unică, convingătoare, captivantă și interesantă. Înainte de a continua:

Utilizați termeni pe care utilizatorii dvs. îi pot înțelege în conținutul site-ului dvs. sau în jargon? Publicati in fiecare zi noi filme adulti care o sa ii incurajeze pe vizitatori sa se intoarca pe site-ul tau.
Conținuturile sunt destinate a fi accesate prin internet în bucăți mici, ușor de digerat sau sunt retipărite din broșuri corporative?
Ești blogger? Oferă conținutul tău un punct de vedere și o perspectivă unice care merită să fie discutate și retweetate?

Arta de a crea un conținut web grozav este complexă. Dacă sunteți interesat să aflați mai multe, vizitați categoria Strategie de conținut.
Utilizabilitate/Design

Nu contează cât de mult conținut grozav aveți pe site-ul dvs., dacă vizitatorii dvs. nu reușesc să găsească informațiile de care au nevoie. Navigarea slabă, grafica și animațiile confuze, precum și utilizarea proastă a spațiilor albe, toate vă pot distruge șansele de a transforma un vizitator într-un client sau adept. Un test de utilizare pentru un site sau o aplicație complicată costă mii de dolari.

Există multe opțiuni pentru a obține feedback de la utilizatori despre designul și interfața site-ului dvs. Puteți face „testări cu reduceri” simple cu colegii dvs. de muncă și membrii familiei folosind wireframes sau machete de hârtie. Sunt capabili să îndeplinească cele mai comune sarcini

Sunt capabili să vă înțeleagă navigarea? Configurare de bază de laborator cu Adobe Connect. Acest instrument poate capta mișcările ecranului, comentariile vocale și expresiile faciale. Toate acestea pot fi arhivate și revizuite pentru analiză. Zoomerang și Survey Monkey sunt modalități rapide de a obține informații de la publicul cheie.

Instrumentele de utilizare, cum ar fi Usabilla, vă permit să culegeți feedback mai detaliat, folosind o combinație de întrebări și hărți termice. Veți putea să le spuneți celor dintre voi care au experiență în testarea utilizării că niciunul dintre aceste instrumente nu se compară cu capacitatea unui doctorat. pentru a efectua un interviu/test într-un cadru de laborator.

Ideea mea este că bugetul nu ar trebui să fie un motiv pentru a sări peste testarea sau revizuirea de utilizare. Este mai bine să folosiți instrumente de bază și să puneți întrebări bine gândite decât să nu testați deloc. Acest pas te va face cu un an lumină înaintea concurenților tăi.

SEO

S-ar putea să fii surprins să afli că SEO nu este listat la bază. Cui îi pasă dacă nu vă găsesc site-ul? Permiteți-mi să clarific: SEO eficient este posibil dacă conținutul dvs. este scris bine și se concentrează pe nevoile utilizatorilor dvs.

Mulți oameni încearcă să descopere secretul unei poziții ridicate în motoarele de căutare, dar nu își iau timp pentru a revizui conținutul site-urilor lor. SEO înseamnă construirea unei baze de conținut relevant. Iată câteva puncte de reținut:

Folosești cuvintele cheie pe care utilizatorii le caută în conținutul tău? Acest lucru se poate face cu o varietate de instrumente, inclusiv Wordtracker, Google Insights și Wordtracker.
Sunt titlurile dvs. (de exemplu, includeți cuvinte cheie în titlurile dvs. (de exemplu, H1, H2 și H3)

Sunt titlurile paginii dvs. bogate în cuvinte cheie și relevante pentru subiect?

Scrieți conținutul site-ului dvs. pentru a face utilizatorii fericiți sau motoarele de căutare fericite. As sper sa fie aceasta din urma.

Social Media

Ah, în sfârșit. Să trecem la lucrurile bune. Acum suntem gata să accesăm rețelele sociale după ce ați stabilit o bază solidă în conținut, utilizare și SEO.

Aceasta presupune că majoritatea oamenilor care citesc acest articol sunt deja familiarizați cu site-uri precum Facebook, Twitter și MySpace și au o anumită experiență în utilizarea instrumentelor pentru a-și maximiza eforturile de socializare (Radian6, ScoutLabs și HootSuite). Făcând această presupunere, cred că cel mai important lucru pe care îl puteți face pentru rețelele sociale este să aveți o strategie pe termen lung. Prea mulți oameni și companii creează o pagină de Facebook și o campanie de social media fără a stabili un public țintă clar, un scop și obiective clar definite. Sunteți capabil să definiți o strategie pentru rețelele sociale?

Acestea sunt câteva lucruri care vă pot ajuta să decideți dacă este cazul.

Dacă sunteți o companie și aveți pe cineva desemnat să monitorizeze rețelele sociale, asta o face singurul obiectiv sau ceva pe care îl fac în timpul liber?
Folosești o agenție de PR sau o agenție de publicitate pentru a gestiona rețelele sociale pentru compania ta? Aceste tipuri de agenții sunt grozave pentru lansarea inițială, campaniile în curs și anii următori. Dar după doi ani? Ce zici de patru ani?

Cine va răspunde preocupărilor clienților prin Twitter, Facebook sau forumuri? Este o alegere care va rezista timpului și va satisface așteptările clienților? Este accesibil?

Plată-pe-clic (PPC)

Să încheiem strategia noastră de site cu niște PPC. PPC poate juca un rol important in functie de nevoile afacerii tale. Veți face cel mai bine să vă ocupați de restul înainte de a utiliza PPC.

Luați în considerare acest lucru: de ce ar cheltui cineva bani pentru a conduce vizitatorii către un site care nu este bine poziționat pentru a profita la maximum de fiecare vizită?

Câteva gânduri finale

Este posibil ca piramida să se miște în funcție de nevoile tale? Cu siguranță. SEO și PPC sunt mai importante dacă aveți o afacere mică sau mijlocie care vinde un produs complex pe o piață de nișă.

Rețelele sociale sunt o parte crucială a fundației tale dacă ești blogger. Deși acest lucru nu este ceva pe care să-l împodobești în piatră, punctul fundamental este același, indiferent de obiectivele tale: ai grijă de elementele de bază. Nu lăsa „desertul” tentant, să-ți distragă atenția de la lucrurile importante. Veți fi o binecuvântare pentru utilizatorii dvs. și, eventual, chiar pentru contul dvs. bancar.

Articole recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.