O favicon este un instrument vizual care permite vizitatorilor să vă recunoască instantaneu site-ul.
Un favicon este prescurtarea pentru pictograma preferată și este o imagine mică care distinge un site web de altul.
O favicon este utilă dacă aveți mai multe file deschise simultan.
Continuați să citiți pentru a afla:
Ce este un favicon?
Unde pot găsi favicon-uri?
O favicon este esențială atunci când creați un site web
De ce sunt importante Favicon-urile?
Una dintre cele mai eficiente moduri de a vă comercializa site-ul web este prin adăugarea unei favicon. De asemenea, puteți beneficia de un favicon învățând cum să îl utilizați. Favicon-ul este:
Promovarea identității și vizibilității mărcii
Încă nu ești sigur ce este un „favicon”? O favicon reprezintă marca dvs. și permite utilizatorilor să vă identifice cu ușurință afacerea. Favicon-urile pot fi văzute pe marcaje, istoric, file ale browserului și file ale browserului. Branding-ul dvs. va fi mai proeminent în browser și este mai probabil ca utilizatorii să facă clic pe site-ul dvs.
Favicon-urile vă pot ajuta să vă comercializați marca și să vă îmbunătățiți optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO). Favicon-urile ar trebui să fie vizibile pe dispozitivele mobile și pe barele de activități ale utilizatorilor, astfel încât aceștia să poată naviga cu ușurință la fila site-ului dvs.
Utilizatorii își vor aminti imaginea mărcii dvs. dacă aveți un site web consistent în design și lizibilitate.
Îmbunătățește experiența utilizatorului
Scopul principal al unui favicon este de a identifica rapid paginile atunci când mai multe file sunt deschise într-o fereastră de browser.
O favicon este un simbol care permite utilizatorilor să găsească și să navigheze cu ușurință la site-ul dvs. web. Clasamentul dvs. de căutare se va îmbunătăți dacă site-ul dvs. este ușor de utilizat. Oamenii vor avea mai multe șanse să se întoarcă la el.
Favicon-urile pot fi, de asemenea, folosite pentru a economisi timp, evitând nevoia de a căuta un link sau o filă. Favicon-urile facilitează utilizatorilor să vă găsească site-ul web în filele sau marcajele browserului.
Site-urile web arată profesional
Pe lângă creșterea vizibilității, a ști ce este un „favicon” și a-l adăuga pe site-ul tău web atunci când îl construiești, va oferi site-ului tău un aspect profesional și va crește credibilitatea mărcii tale.
Utilizatorii online doresc să aibă încredere în afaceri. Vizitatorii vor evalua credibilitatea mărcii dvs. folosind o favicon.
Un browser care nu are o favicon va afișa o pictogramă generică atunci când creați un site web. Acest lucru ar putea cauza probleme pentru traficul site-ului dvs.
Pentru ce sunt folosite Favicons?
Favicon-urile pot fi găsite în mai multe zone ale browserului, cum ar fi istoricul, marcajele și bara de adrese.
Filele browserului
Favicon-urile pot fi găsite lângă titlul site-ului web într-o interfață de browser cu file.
O favicon este utilă dacă aveți mai multe file deschise într-un singur browser. De asemenea, vă va arăta unde să navigați.
Istoricul browserului
Favicon-urile sunt o modalitate de a identifica rapid site-urile web pe care le-ați vizitat în istoricul dvs. de navigare. O favicon care este ușor de recunoscut poate fi de mare ajutor dacă aveți un istoric lung de navigare.
Meniul drop-down Marcaje
Browserul are și o listă de marcaje care conține Favicons. Marcajele sunt marcajele dvs. pe care le puteți utiliza pentru a accesa rapid paginile cele mai vizitate.
Bara de marcaje
Marcajele dvs. pot fi afișate și în bara de sus a browserului, chiar sub bara de adrese. Acest lucru vă permite să navigați rapid la secundele dvs., iar favicon-urile vă ajută să identificați fiecare link.
Ce fel de imagine este o favicon?
Favicon-urile sunt mici și pot avea doar trei caractere sau imagini simple. Ei reprezintă site-ul dvs.
Un favicon nu trebuie confundat cu un logo. Un logo poate fi folosit ca favicon. Cu toate acestea, trebuie să fie mai mic sau doar o parte din logo-ul dvs.
Favicon-urile Facebook și Twitter, de exemplu, arată exact la fel ca siglele lor. O favicon poate fi văzută și în graficul plicului multicolor pentru Gmail sau „W” pentru WordPress.
ICO este formatul preferat pentru un simbol favicon. Formatul ICO este un fișier imagine cu mai multe straturi. Fiecare strat conține o dimensiune diferită a imaginii pentru diferite contexte. Acest lucru este util atunci când creați un site web folosind o favicon.
Ce dimensiune ar trebui să aibă un favicon?
Acestea sunt dimensiunile standard ale favicon-urilor
Browsere web de 16 x 16 pixeli
32 x 32 pixeli pentru a afișa pictogramele comenzilor rapide din bara de activități
96 x 96 pixeli pentru pictogramele de comenzi rapide de pe desktop
Diferite interfețe (inclusiv aplicații) pot necesita dimensiuni diferite de favicon pentru a crește vizibilitatea. Un generator de favicon care este potrivit pentru dvs. poate crea o favicon personalizată pentru a se potrivi cu anumite contexte.
De ce am nevoie pentru a folosi un Favicon pe site-ul meu?
Un favicon este necesar la crearea unui site web. Afacerile online concurează în mod constant pentru atenția clienților. O favicon vă va ajuta să vă evidențiați din mulțime. Favicon-ul mărcii dvs. este un indiciu vizual care face marca dvs. să iasă în evidență.
Utilizatorii vor putea să vă recunoască afacerea și să interacționeze cu dvs. învățând ce înseamnă o favicon. O favicon ajută utilizatorii să vă găsească site-ul mai rapid dacă au mai multe file deschise. Link-ul site-ului dvs. este mai vizibil pentru utilizatori, astfel încât aceștia petrec mai puțin timp căutându-l și mai mult timp răsfoind paginile dvs.
Gânduri finale: Ce este un Favicon?
Este esențial să utilizați o favicon în designul site-ului dvs. Deși poate părea nesemnificativ și nesemnificativ, poate avea un impact semnificativ asupra experienței utilizatorului și asupra imaginii mărcii. Favicon-urile sunt unul dintre cele mai valoroase active de pe un site web.
Pentru a asigura o experiență ușoară de utilizator, o favicon trebuie să fie ușor de recunoscut. Utilizatorii pot economisi timp folosind o favicon pentru a naviga cu ușurință la site-urile lor preferate.
Dacă nu ai unul, nu contează dacă nu știi ce este un Favicon. O favicon poate îmbunătăți semnificativ marketingul mărcii și implicarea utilizatorilor.