Câte postări pe blog ar trebui publicate în fiecare săptămână?

Au existat o mulțime de cercetări cu privire la efectele blogging-ului, inclusiv ce, cum, de ce și cum. Acest articol se va concentra pe „când”. În timp ce blogging-ul frecvent sau anumite momente pot avea un impact semnificativ asupra rezultatelor SEO și pot fi dăunătoare afacerii dvs., suprablogging-ul poate duce la efecte negative.

Prin urmare, este important să cunoașteți cele mai bune tehnici și practici de blogging pentru a îmbunătăți vizibilitatea, acoperirea clienților și interacțiunea clienților cu compania dvs.

Câte postări pe blog ar trebui publicate în fiecare săptămână?

Durata de viață a unei postări pe blog

Blogul dvs. poate fi direcționat către un anumit public sau piață care are legătură cu afacerea dvs. Acest conținut este adesea creat și organizat de dvs. și de angajații dvs. Puteți descoperi că anumite practici funcționează pentru dvs., în funcție de conținut, piață și public. Sunt website-uri cu videoclipuri care publica foarte multe articole si subiecte zi de zi, aceste informatii dedicate adultilor sunt la mare cautare, urmareste un exemplu concret pe xxx.

Nu există standarde stabilite pentru blogging, deoarece fiecare companie interacționează cu publicul și conținutul lor într-un mod diferit. Există câteva lucruri pe care proprietarii de afaceri ar trebui să-și amintească. Durata medie de viață a postării de blog este unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să le știi despre blogging. Totul se rezumă la cât de mult timp va fi partajată postarea și cât de ușor atrage cititorii.

Postările de pe blog durează de obicei între 2 și 3 ani. Aceasta depinde de conținut și poate fi mai scurt sau mai lung, în funcție de ceea ce publicați. Dacă publicați statistici relevante pentru industria dvs., de exemplu, această postare de blog este probabil să dureze un an și să fie actualizată anual.

Postările de blog sunt mai de lungă durată decât tweet-urile sau postările de pe Facebook, care pot fi depășite în trei ore. Postările pot dura mai mult dacă conținutul tău este încă relevant. Ați putea lua în considerare și reciclarea posturilor. Acest lucru înseamnă practic că reutilizați conținutul pe care l-ați scris deja și îl actualizați cu informații noi.

Știm cu toții că frecvența este importantă, dar ce rămâne cu consistența post-eventual? Este important să postezi în mod constant pentru a-ți demonstra angajamentul de a oferi publicului tău conținut proaspăt, relevant și interesant.

Postarea regulată va permite urmăritorilor tăi să știe când postezi, ceea ce va aduce beneficii și clienților fideli. Dacă postați în fiecare luni, miercuri și vineri, este o idee bună să continuați să postați luni, miercuri și vineri. Pentru a menține consumatorii interesați, este important să se stabilească o rutină consecventă.

Puteți simplifica și organiza postările de blog utilizând unul dintre numeroasele instrumente online pentru a programa postări sau pentru a păstra un calendar editorial. Urmăriți subiectele și postările blogului. Acest lucru vă va ajuta să vă mențineți conținutul să curgă fără probleme și vă va oferi o perspectivă asupra clienților dvs.

Luați în considerare cele mai frecvente întrebări pe care le primiți de la cele mai populare postări și gândiți-vă cum ați putea structura mai mult conținut în jurul acestor subiecte. Dacă vă aflați într-o piață care permite subiecte sezoniere, asigurați-vă că le includeți.

Cât de des ar trebui să blog?

Deși nu există un răspuns corect, mulți oameni cred că postarea de cel puțin trei ori pe săptămână este o modalitate bună de a crește traficul către site-ul dvs. și vizibilitatea. Rețineți, totuși, că mai mult blogging înseamnă mai mult trafic. Deci, dacă vrei să postezi în fiecare zi a săptămânii, nu te vom opri.

Traficul tău va crește prin blogging zilnic. Este posibil ca afacerea ta să nu poată produce atât de mult conținut, iar blogul tău va rămâne în top doar o zi. De asemenea, puteți alege să nu publicați postări zilnice pe blog din cauza epuizării. Acest lucru înseamnă practic că s-ar putea să simți mai puțină presiune pentru a produce conținut de calitate.

Blogging-ul poate fi un canal puternic pentru a genera clienți potențiali, a crește traficul și a câștiga vizibilitate. Asigurați-vă că vă distribuiți blogurile pe rețelele sociale și asigurați-vă că aveți butoanele de partajare sociale vizibile în conținutul dvs. Blogging fericit!

Articole recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *