Sunt multe pentru realizarea unui site web ușor de utilizat și atractiv. Munca nu se opreste aici. Dezvoltatorii web și designerii web trebuie să lucreze împreună pentru a crea site-uri web care să fie ușor de găsit de motoarele de căutare, care vor implica clienții și vor încuraja conversiile. Uf! E mult! Aceste 24 de sfaturi vă vor ajuta să creați o experiență de utilizator care este unică și care inspiră susținătorii fideli ai mărcii.
1. Cum să alegi un domeniu și o gazdă
Numele de domenii care sunt memorabile (de exemplu, Google și Yahoo) transmit atât de multe fără să spună prea multe. Un nume de domeniu trebuie să fie memorabil și ușor de scris. Este important să alegeți numele potrivit pentru marca dvs. Acest lucru se datorează faptului că încorporează SEO, ortografie simplă și identitatea mărcii dvs. Veți avea șanse mai mari să fiți găsit în rezultatele motoarelor de căutare. Afacerile care pot fi găsite cu ușurință online vor obține mai mulți clienți.
Este important să țineți cont de natura afacerii și a site-ului dvs. atunci când comparați planurile de găzduire. Este site-ul web bogat în conținut media, cu o mulțime de fotografii, videoclipuri și prezentări? Sunteți capabil să oferiți asistență tehnică intern sau aveți nevoie de asistență de încredere și receptivă prin furnizorul dvs. de găzduire. De asemenea, ar trebui să luați în considerare cât de mult trafic va primi site-ul dvs. web. Este compania capabilă să ofere soluții scalabile pentru site-ul dvs.? Ce opțiuni de securitate și de rezervă sunt disponibile? Înainte de a lua o decizie, asigurați-vă că citiți recenzii despre performanța rețelelor sociale a companiei și site-urile web ale terților.
2. Servicii de backend (Sistem de management al conținutului CMS/Software
Fără un program funcțional care să gestioneze backend-ul, este imposibil ca un site web să fie grozav. Puteți vedea de ce site-ul dvs. este ca o mașină. Prietenii tăi vor fi impresionați de vopseaua sportivă, anvelopele strălucitoare și scaunele din piele ale noii tale mașini sport. Aceasta se referă la zona site-ului dvs. cu care un utilizator interacționează direct. Backend-ul site-ului dvs., la fel ca motorul mașinii dvs. sport, este locul unde se întâmplă magia. Site-ul dvs. nu își va putea „uimi” vizitatorii fără servicii de backend puternice. O mașină sport fără motor este inutilă. Magento este cel mai popular motor pentru site-urile de comerț electronic, în timp ce WordPress este un CMS ideal pentru site-urile informaționale.
3. Design curat
Un design curat și atrăgător este unul dintre cele mai importante aspecte ale dezvoltării site-ului web. Designul de calitate este atrăgător din punct de vedere vizual și este navigat intuitiv. Un design curat permite spectatorilor să se concentreze pe marca și conținutul dvs., mai degrabă decât să distragă atenția grafică sau cantități mari de text. Clienții asociază adesea designul site-urilor web cu produse sau companii de calitate, recomandam filmele preferate cu subiecte sexuale pentru ca este un website cu un design foarte placut, simplu dar modern. Un design curat va încuraja clienții să se întoarcă.
4. Schema de culori eficientă
Clienții nu realizează cât de importante sunt schemele de culori. Culorile diferite pot evoca emoții precum fericirea, calmul sau frustrarea. Este important să vă gândiți la publicul țintă, la nișă, la branding și la teoria culorilor atunci când vă proiectați site-ul web. Ce culori sunt cele mai atrăgătoare pentru publicul țintă? Este prea asemănător cu branding-ul și logo-ul dvs.? Doriți să comunicați vocea mărcii dvs. folosind un portocaliu strălucitor și curajos sau un albastru profesional și calm? Indiferent de preferința dvs., luarea timpului pentru a căuta cele mai bune opțiuni de culori va face o impresie de durată asupra clienților dvs.
5. Branding
Toate afacerile, mari sau mici, trebuie să aibă un brand. Logo-ul mărcii dvs. poate influența percepția unui spectator asupra mărcii. Siglele proiectate profesional captează atenția clienților și oferă o imagine clară despre vocea distinctivă a mărcii. Deoarece ochiul scanează în mod natural site-urile web, cel mai bine este să alegeți un loc pe site-ul dvs. care să fie ușor vizibil. Luați în considerare utilizarea aceluiași logo pentru ambalaje, publicitate tipărită și îmbrăcăminte pentru a consolida și mai mult identitatea mărcii dvs. Clienții vor avea o experiență memorabilă atunci când branding-ul unei companii este consecvent.
6. Functionalitate
Există mai multe lucruri de care trebuie să fii conștient atunci când te gândești la funcționalitate. Este site-ul funcțional în sensul său literal? Există link-uri întrerupte sau probleme de încărcare? Securitatea site-ului este adecvată pentru afacerea dvs.? Este important să priviți caracteristicile site-ului dvs. nu numai din punct de vedere operațional, ci și din perspectiva utilizatorului. Formularul de contact, sondajul și secțiunile de feedback ale clienților site-ului dvs. funcționează corect? Un client poate părăsi site-ul dvs. dacă se confruntă cu oricare dintre aceste probleme.
7. Navigare
Clienții tăi vor pleca dacă un site web este dificil sau confuz de utilizat. Puteți îmbunătăți eficiența și atractivitatea navigării site-ului dvs. prin efectuarea unei examinări amănunțite a site-ului. Acest lucru vă va permite să îl vizualizați ca și cum ați fi un vizitator. Nu numai că le vei observa pe cele care au sens, ci și pe cele care nu. O hartă a site-ului poate fi o modalitate excelentă de a facilita vizitatorii să navigheze pe site-ul dvs. (și motoarele de căutare să îl acceseze cu crawlere). Simplificarea navigării prin eliminarea paginilor redundante sau subperformante poate reduce timpul de încărcare și poate îmbunătăți calitatea prezenței online a mărcii dvs.
8. Utilizabilitate
Site-urile web ușor de utilizat au mai multe șanse să atragă clienți și să încurajeze afacerile. Informațiile clare și concise despre produse și servicii pot crește gradul de utilizare. Site-ul dvs. ar trebui să aibă toate caracteristicile de care are nevoie un client pentru a fi ușor de găsit. Este necesar ca un vizitator al blogului dvs. să caute un formular de înscriere pentru a se înscrie la buletinul informativ prin e-mail? Informațiile dvs. de contact sunt clar vizibile? Site-ul dvs. invită la distribuirea socială? Acestea sunt elementele cheie de luat în considerare atunci când optimizați gradul de utilizare a site-ului dvs.
9. Implică-te
Clienții vor fi mai înclinați să vă contacteze dacă site-ul dvs. web conține îndemnuri. Compania dvs. este interesată să construiască o relație cu clienții oferind o sugestie prietenoasă, cum ar fi „Contactați-ne acum!” Îndemnurile la acțiune ar trebui să fie adecvate pentru nivelul de implicare pe care un vizitator îl are cu compania dvs. Invitați-i să se înscrie pentru buletinul informativ prin e-mail dacă tocmai vă descoperă marca. Poate că se vor bucura de programul de recompense de loialitate dacă sunt deja clienți fideli. Indiferent de ce li se cere vizitatorilor să facă pe site-ul dvs., asigurați-vă că includeți un îndemn cel puțin o dată pe pagină.
10. Timpi scurti de încărcare
Timpii lenți de încărcare sunt cea mai mare problemă atunci când căutați informații online. Această problemă poate determina respingerea clienților. Puteți identifica orice probleme legate de timpii de încărcare testând site-ul dvs. web înainte de a intra în funcțiune. Timpii de încărcare ai site-ului dvs. ar trebui evaluați în mod regulat pentru a crește fidelizarea clienților și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. Clienții primesc informațiile de care au nevoie atunci când le doresc rapid, cu timpi scurti de încărcare. Site-ul dvs. nu se va livra dacă nu este la înălțime.
11. Blog activ
Un blog pe site-ul dvs. web ține clienții la curent cu noutățile companiei, evenimentele din industrie și cele mai recente produse. Un blog este o modalitate excelentă pentru clienți de a intra în contact cu tine, mai ales dacă postările încurajează interacțiunea cu marca ta. Actualizarea regulată a blogului informează clienții despre valorile mărcii dvs. și încurajează comunicarea. Marca dvs. va deveni o resursă de încredere pentru experții din industrie și o resursă de încredere, oferind conținut regulat, util și captivant.
12. Cod curat și prietenos cu SEO
Nu contează dacă creați pagini noi sau le optimizați pe cele existente; este esențial să aveți coduri curate și prietenoase cu SEO. Puteți îmbunătăți rentabilitatea investiției dvs. făcându-vă timp pentru a optimiza codul site-ului dvs. Păianjenii motoarelor de căutare pot folosi coduri prietenoase cu SEO pentru a-i ajuta să găsească conținutul site-ului tău. Unele servicii CMS, cum ar fi WordPress, oferă plug-in-uri care simplifică procesul de curățare a codului și de îmbunătățire a clasamentului în motoarele de căutare. WordPress este o resursă excelentă pentru companiile care doresc să crească traficul către site-urile lor.
13. Compatibilitate cu mai multe browsere
Numărul de browsere de internet continuă să crească pe măsură ce tehnologia avansează. Poate fi dificil să ții pasul cu toate browserele, inclusiv cu Internet Explorer și Chrome și Firefox și Safari. Este important să vă asigurați că site-ul dvs. web poate fi accesat din toate browserele atunci când creați un site web. Site-ul dvs. trebuie să se încarce corect în toate browserele majore, chiar și în versiunile mai vechi. Nerespectarea acestui lucru poate duce la excluderea unor segmente mari de clienți, ceea ce ar putea fi costisitor pentru o companie în creștere.
14. Site-uri mobile vs. site-uri responsive vs. site-uri mobile
Potrivit statisticilor, utilizarea dispozitivelor mobile pentru căutări online a crescut dramatic în ultimii doi ani. 95% dintre utilizatorii de smartphone-uri se bazează pe dispozitivele lor mobile pentru a găsi produse și servicii locale. Companiile trebuie să se asigure că site-urile lor pot fi accesate de pe toate dispozitivele pentru a ajunge la acest număr tot mai mare de utilizatori de telefonie mobilă. O companie mare poate avea deja un site web. Este logic să creați un site web prietenos cu dispozitivele mobile care să poată fi utilizat pe toate dispozitivele. Un design responsive care se poate adapta oricărui dispozitiv ar fi o alegere mai bună pentru o afacere care dorește să lanseze un site web.
15. Integrarea cu Social Media
Integrarea cu rețelele sociale a devenit o necesitate. Tehnologia facilitează partajarea informațiilor. Companiile fără integrare în rețelele sociale nu pot beneficia de ceea ce poate fi comparat cu publicitatea din gură în zilele noastre. Clienții pot folosi rețelele sociale pentru a vă promova compania, a lăsa recenzii și pentru a fi la curent cu cele mai recente știri. Odată cu adăugarea butoanelor de partajare socială pe site-ul dvs., conținutul vizual și scris poate fi partajat cu ușurință pe platforme precum Facebook, Twitter și Pinterest.
16. Teste Captcha
Spam, spam și mai mult spam. Aceasta este ceea ce companiile obțin în secțiunile lor de comentarii, formularele de contact și pe forumurile site-ului care nu au testare captcha. Aceste teste, pe care le veți recunoaște ca numere și litere aleatorii care sunt introduse înainte de a trimite un formular pe web, ajută la deosebirea oamenilor de roboți. Aceste teste vă vor ajuta să vă asigurați că resursele site-ului dvs. sunt accesibile numai oamenilor. Acest lucru vă va economisi timp și bani pentru afacerea dvs.
17. Securitate eficientă
Evoluția tehnologiei a adus noi amenințări de securitate site-ului dvs. Site-urile web trebuie să își protejeze securitatea atât din partea din față, cât și din spate. Sunt necesare măsuri de securitate suplimentare pentru site-urile web care permit clienților să facă achiziții online, cum ar fi site-urile de comerț electronic. Companiile trebuie să includă certificate SSL pe site-urile lor web pentru a reduce riscul atacurilor bazate pe browser. Este important să examinați caracteristicile de securitate din designul și cadrul site-ului dvs. în timpul dezvoltării. Companiile ar trebui, de asemenea, să efectueze controale de securitate în mod regulat sau să colaboreze cu un furnizor care oferă acest serviciu.
18. Examinare în afara locației
Modificările recente ale algoritmului de căutare Google au acordat căutărilor locale o prioritate mai mare. Yelp și Google sunt ambele servicii excelente de recenzii care pot ajuta companiile să genereze clienți potențiali calificați. Clienților li se prezintă adesea recenzii atunci când caută companii sau produse locale. Examinarea site-urilor web de la terțe părți poate ajuta la creșterea credibilității mărcii dvs. și poate oferi o perspectivă asupra satisfacției clienților dvs. Vă puteți asigura că clienții lasă recenzii despre compania dvs. pe site-uri de recenzii ale unor terțe părți, cum ar fi Yelp și Google. Un îndemn la acțiune poate fi plasat pe site-ul dvs. web pentru a încuraja clienții să lase recenzii și să îi direcționeze către site-ul de recenzii al unei terțe părți.
Google vă permite să conectați recenziile paginilor dvs. de afaceri Google+ cu site-ul dvs. Puteți căuta pagina companiei dvs. atâta timp cât adresa companiei dvs. se califică. Dacă nu există deja, puteți crea unul. După ce Google verifică că sunteți proprietarul, veți putea vedea pagina dvs. Google+ legată de site-ul dvs. ori de câte ori apare în paginile cu rezultate ale motorului de căutare.
19. Mărturii ale clienților
Mărturiile clienților, similare recenziilor offsite pot fi folosite pentru promovarea afacerii dvs. Angajamentul companiei dumneavoastră față de clienți poate fi demonstrat prin afișarea mărturiilor clienților pe site-ul său web. Luați legătura cu clienții existenți și solicitați recenzii online. Puteți crea un videoclip dacă sunt dispuși să dea o mărturie. Șansele tale de a obține clienți noi cresc dacă ai mărturii mai autentice și detaliate.
20. Verificarea autorului Google+
Google a încetat să accepte solicitările de verificare a paginii. Acest lucru nu trebuie confundat cu validarea paginii de afaceri Google+, care este încă activă. Cu toate acestea, este important să vă verificați statutul de autor Google+. Profilurile Google+ permit motorului de căutare să facă distincția între conținutul creat de oameni și conținutul de mai puțină calitate, legând conținutul site-ului la acestea. Fotografia și denumirea autorului vor fi, de asemenea, vizibile în SERP-urile când aceștia au finalizat procesul de verificare a autorului Google+. Clienții au mai multe șanse să facă clic pe link dacă sunt întâmpinați de promisiunea unor informații despre persoane reale atunci când caută conținut relevant. Clienților și colegilor le va fi mai ușor să se conecteze cu marca dvs. pretinzând că este denumit în SERP-uri.
21. Urmărire
Dezvoltatorii web pot folosi Google Analytics, Google Webmaster Tools și Bing Webmaster Tools pentru a calcula rentabilitatea investiției lor în mod precis și eficient. Aceste instrumente pot fi combinate atât pentru site-urile web mobile, cât și pentru cele tradiționale, pentru a urmări traficul, implicarea și ratele de conversie. Este posibil să identificăm care campanii de marketing au performanțe bune și care nu. Aceste informații valoroase vă vor ajuta pe dvs. și echipa dvs. să vă îmbunătățiți strategiile de marketing și să adaptați tehnicile de implicare pentru a obține rezultate maxime. Marca dvs. online acționează ca o vitrină. Este important să utilizați Google Analytics și Bing Webmaster Tools pentru a facilita procesul de măsurare a rezultatelor.
22. Harta site-ului cuprinzătoare
Ce secțiune este cea mai utilă? Cuprinsul este cel mai comun. Cuprinsul este un rezumat al tuturor detaliilor din carte. Oferă o privire de ansamblu asupra materialului din interior. Sitemaps-urile oferă vizitatorilor și motoarelor de căutare informații care le permit să navigheze pe site-ul dvs. și să găsească conținutul acestuia. Este important să actualizați harta site-ului pe măsură ce sunt adăugate pagini noi. Instrumentele Google pentru webmasteri facilitează acest lucru.
23. Conținut original
Este important să creați conținut original, de înaltă calitate, relevant pentru produsele și serviciile companiei dvs. atunci când proiectați un site web. Poziția site-ului dvs. în rezultatele motoarelor de căutare este afectată de orice, de la calitatea și utilizarea cuvintelor cheie până la conținut. Cercetarea cuvintelor cheie poate oferi clienților idei de subiecte. Cu toate acestea, este important să folosiți cuvintele cheie cu moderație, astfel încât acestea să poată găsi rapid conținutul de care au nevoie. Fiecare pagină web nu trebuie să depășească 150 de cuvinte și ar trebui incluse link-uri către resurse de încredere. Acest lucru îi va spori atractivitatea. Vocea mărcii dvs. ar trebui să se reflecte în conținutul pe care îl publicați pe site-ul dvs. Copyscape poate fi folosit pentru a verifica dacă conținutul îndeplinește standardele de duplicare înainte de a fi publicat. Conținutul duplicat va duce la sancțiuni severe de la Google și chiar la eliminarea din rezultatele motorului de căutare.
24. Imagini de stoc
Tot conținutul de pe site-ul dvs. este proprietate intelectuală. Se aplică legile drepturilor de autor. Getty Images, unul dintre cei mai mari furnizori de fotografii stoc din întreaga lume, reglementează utilizarea corectă a imaginilor online. Imaginile care nu sunt bazate pe permisiune pot fi supuse amenzilor. Dacă doriți să încorporați imagini în conținutul site-ului dvs., asigurați-vă că obțineți permisiunea scrisă și plătiți orice taxe aplicabile. De asemenea, puteți accesa imagini fără drept de autor pe anumite site-uri. Înainte de a posta imagini, asigurați-vă că citiți termenii de utilizare. Multe companii consideră că utilizarea legală a imaginilor este mai costisitoare decât beneficiile pe care le obțin.